ניר אורבך מעריך: "בהמשך נתניהו יצרף מפלגות נוספות"

    אסתי פלד No Comments on ניר אורבך מעריך: "בהמשך נתניהו יצרף מפלגות נוספות"

    ח"כ לשעבר ני אורבך לאבי מימרן ב"מהדורה המרכזית": "אני עושה חשבון נפש על מה שהיה. אני חושב שבחודשים האחרונים היינו שליחי ציבור ללא ציבור, ולכן חשבתי שאין מה להיות בכנסת" | האזינו

    צילום: פלאש 90
    18:07
    15.05.24
    רחל פסטג No Comments on פטנט מפתיע: כך תנקו כתמים שומניים מקופסאות פלסטיק

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ לשעבר ניר אורבך ממפלגת ימינה לאבי מימרן ב"מהדורה המרכזית": "בסוף יגיעו לעמק השווה, תהיה קואליציה הומוגנית. אבל ההתנהלות עכשיו מעידה על ההתנהלות שתהיה בקואליציה העתידית, לא בטוח שהיא תהיה ימין מלא מלא, נתניהו ירצה לצרף את גנץ בהמשך".

    "יש מדיניות חוץ, נתניהו ינסה לרכך את העמדות הקשיחות של הקואליציה. בעבר נתניהו צירף מפלגות נוספות אחרי שהמשלה קמה. זה טוב שעכשיו תקום קודם ממשלת ימין מלא".

    "אני הבאתי הישגים לציבור בממשלה האחרונה. בחודשים האחרונים עסקתי בלמנוע דברים. הייתי מתנהל אחרת היום. זה היה תהליך, חשבתי שכדאי לנסות להקים ממשלה, ושזה עדיף מבחירות, ראינו שיש דברים יותר גרועים מבחירות".

    "אני קיבלתי את ההחלטה שלי חודשיים לפני שבנט פירק את הקואליציה, אני ידעתי שסיימתי את תפקידי בקואליציה. ידעתי שאני ישלם מחיר פוליטי על מה שעשיתי, רציתי לראות איך לעשות את זה בדרך הנכונה".

    "אני עושה חשבון נפש על מה שהיה. אני חושב שבחודשים האחרונים היינו שליחי ציבור ללא ציבור, ולכן חשבתי שאין מה להיות בכנסת".

    האזינו לריאיון המלא:



    0 תגובות